Bodybuilder?

0kommentarer

Den 10:e juni är det dags för Halvvättern som jag ska cykla med min svåger och hans kompis. Så nu börjar det bli dags för att ta tag i cyklingen utomhus... Var ju ute på en runda innan vi åkte till Teneriffa då det var så fint väder men sen har de tju varit snö.. Och min racer ska in på service sen så ska det cyklas. Iår är vårat mål att cykla under 6h. Förra året cyklade vi på 6h och 21minuter och hade tur med vind, väder och draghjälp.
Såhär ser en racercykel ut, min är helgul!

Annars r det vårruset som är närmast, 14:e maj! Förra året var jag höggravid och tog mig knappt runt då jag hela tiden fick stanna pga sammandragningar. Iår är mitt mål att springa mig runt, ingen tidspress bara att orka springa sålångt.

Har hamnat lite i en svacka med träningen just nu eftersom jag känt mig sträv i halsen och väldigt trött... Jag ska komma igång igen förhoppningsvis! Kan behöva lite motivation men var hittar man den någonstans?? Under soffan... Med snygga människor i vältränade kroppar?


eller


NEJ, tycker inte sånna kroppar är speciellt snygga. jag har en fin bild i min telefon som jag ska försöka lägga upp här men här kommer en bild två snygga vältränadetjejer:

Kommentera

Publiceras ej