I´m back

0kommentarer

Nu är jag tebaka!! Resan på Teneriffa var jätteskön trots halsont och magsjuka... Vädret oki, servicen underbar, god mat, fint hotell, bra städning! Och allt gick smidigt, trots allt.

Var ute och sprang en kort runda dagen innan jag fick halsont, och när det gick över efter två dagar åkte jag på magsjuka.. Så det belv inte så mycket träning som jag hade tänkt men men...

Idag har jag dock tagit tag i träningen igen, ska berätta mer om det senare..

Resultatet efter att ha varit med i fitnessfighten blev: -3,4kg. Jag vägde mig innan vi åkte iväg till på semestern så det blev ju efter 24dagar. Och på den korta tiden känns det som ett otroligt resultat. Flera cm runt midjan och en mer definerad kropp där tom, hör och häpna, magmuskler dök upp!!! Maten har gått bra, sockerberondet är bättre men det var tungt typ de tio första dagarna... Riktigt tungt...

Så jag är nöjd, faktiskt. Nästan så att jag skulle vilja köra en månad till bara för att jag missade några dagar men istället ska jga nu satsa lite mera på löpning och cykling. Har några mål att nå där!

Kommentera

Publiceras ej