Mål och delmål...

1kommentarer

Oj,jag har en hel del mål eller delmål att uppnå!
• Fullfölja Run4Fun och sen ev hoppa på 6-månadersprogrammet från World of shapes!
• Orka springa 2*10min (klara 2km på 10min)
• Springa 5km, dvs vårruset! (slå mitt personliga rekord)
• Cykla halvvättern på under 6h
• Springa Tjejmilen
• Springa billingehusloppet, 10,5km
• Sen vill jag gå ner i vikt, för att sen bygga på lite mer muskler!
• och om tillfället erbjuds skulle jag vilja genomföra de tester man gör till brandman....

Hm, och sen nästa år är det längre distanser på löpningen som gäller!!

1 kommentarer

Emma

04 Apr 2012 19:05

GO Monica! Du fixar det lätt! Är inne i en liten löpsvacka just nu men kör squash och lite annat för en stund samtidigt som göteborgsvarvet närmar sig med stormsteg.. :/



Kram

Kommentera

Publiceras ej