Ny inspiration!

3kommentarer

Nu har halsontet försvunnit och jag vill träna!!! Har äntligen skrivit in mig på mitt nya gym Livingroom och jag känner mig laddad, skoj!! De har en del nya pass (nytt för mig) som jag vill testa. Bla Easyline, en sorts cirkelträning. Cfit som påminner om crossfit. Activio, spinning med pulsklocka. Kettlebells och pilates! Ska bli spännande! Tyvärr ska jag jobba hela helgen så vi får se när första passet blir, men cykling till jobbet blir det isllafall! Vad hittar ni på i helgen?

3 kommentarer

SARA'S HEMLIGHETER

21 Apr 2012 14:16

Hej! På min blogg skriver jag om saker jag varit med om, med målet att hjälpa andra i samma situation. Skriver bland annat om hur jag som trettonåring blev våldtagen av en person som stod mig väldigt nära! Kika gärna in och lämna en kommentar :)



JUST NU HAR JAG EN TÄVLING DÄR JAG LOTTAR UT TRE PRESENTKORT PÅ 500 KRONOR HOS H&M, VAR GÄRNA MED! kramis :) länk till tävlingen;



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/april/lottar-ut-tre-presentkort-avslutas-114-klo.html#comment

johanna

21 Apr 2012 23:38

fin blogg !:)

The Edge

22 Apr 2012 10:56

Träna träna och mer träna =)

Kommentera

Publiceras ej