Sugar babie!!

0kommentarer

Efter ha haft ett riktigt bra flyt med sockersvvänjningen så är jag åter på ruta ett.. Efter vår semesterresa utomlands kom påsk... Och med påsken kom godiset och jag föll. Åh, så gott det var/är!! Jag kände ju att jag mådde bra och hade kontroll innan men att unna sig liite grann funkar inte för då plötsligt öser jag i mig och jag har inget stopp.. Lämna godis?? Nej, nej, allt måste ätas upp. Varför blir det så? Triggar jag igång sockersuget när jag unnar mig lite?? Sen kommer man till jobbet och den ena med den andra har bakat goda kakor, tårtor mm. Inte svårt att falla för frestelsen då..

MEN nu ska jag ge mig på det igen. Vill orka stå emot sockret och må bra! Vet att det kommer bli några jobbiga dagar innan det känns bättre. Och idag ska jag träna! Springa!!

Kommentera

Publiceras ej