Nytt: Veckans utmaning!

1kommentarer

Tänkte det vore lite skoj att utmana sig själv och om någon vill hänga på så vore det skoj. Nästa veckas utmaning är plankan! Jag vet att plankan är riktigt bra för hållningen men jag är såå dålig på att träna det. Nu när jag känner att jag har ont i svanken när jag springer längre sträckor så måste jag skärpa mig. Från och med måndag så ska jag göra plankan *3 om dagen, stå så länge jag orkar och anteckna tiden. Måndag-söndag och sen kör vi en ny utmaning veckan därpå!
 
Någon mer som vill hänga på?

1 kommentarer

Emma

17 Aug 2012 12:03

Jobbar nätter mån-lörd veckan som kommer så 3 gånger om dan kommer inte funka.. En? :)

Svar: Kan du inte göra en gång innan du åker till jobbet och en gång när du kommer hem och en när du vaknar? ;-) Då får du kanske till tre gånger?? Jag jobbar kvällar och nätter nästa vecka men fan jag måste bli bättre på coreträning eftersom jag får ont i ländryggen när jag springer långt..
Monni

Kommentera

Publiceras ej