Vad nudå?

0kommentarer

Näh, det är bara att inse att jag måste satsa på cykling och styrketräning tills vaden känns tillräckligt ok för att springa med. Och kanske skidåkning om det går med vaden, borde det ju. Ska försöka komma upp på juldagen och testa. Är så könt att åka skidor, få så mycket frisk luf istället för att träna inomhus på gymmet.. Fast gymmet är skoj just nu och jag glädjs åt att träna mina muskler.
 
När jag ser tebaka är iallafall 2012 ett bra träningsår. Har aldrig sprungit så mycket som jag gjort iår och aldrig sprungit sålångt heller och dessutom varit hyfsat skadefri. Lyckades nå flera mål jag satt upp under året och träningsmässigt har det varit riktigt roligt. På det personliga planet har det oxå varit troligt roligt. Sen har året slutat lite trist med nackspärr, hälsenaont, bristning i vaden m.m. Men det är bara att bita ihop och komma igen.
 
God Jul på er!

Kommentera

Publiceras ej