Fitnessfighten

1kommentarer

Igår blev det bra med träning. Cyklade till jobbet (ca9km, tog 26min) och var med på en utbildning om vår nya transportkuvös, sen cyklade jag till gymmet och körde ett pass där. Sprang på löpbandet 5min*2!!!! Och det känns bra i foten ÖVERLYCKLIG!! Det går mot rätt håll!

Har velat fram och tillbaka men har återigen anmält mig till något som heter Fitnessfighten. Det innebär att man får kostråd att följa i 30dagar och ett 1h´s träningsprogram som man ska träna varje dag i 30dagar, detta för att gå ner i vikt och få fram muskler! jag var med i oktober men då fick jag halsont på dag10 och hoppade av då halsontet inte gav med sig... Maten är god nyttig mat, minskning av fett och man får äta kött, fisk, fågel, ris, potatis, bulgur, massa grönsaker, kesella och bär i begränsade mängder och man ska försöka äta var 3:e timme. Man ska äta naturlig mat och inget socker, proteinshakes eller kosttillskott. Gå in på deras hemsida www.worldofshapes.se och läs om det vettja!

Jag hoppas gå ner i vikt, få fram musklerna och bli starkare! Det börjar imorgon. Vet inte om jag kommer kunna få till träningen VARJE dag men vi får se. Jag ska följa kostprogrammet iallafall och det kommer bli en kapm då jag är en godis och kakråtta....

1 kommentarer

fia

03 Mar 2012 08:17

Jag funderar på att vara med på detta i April. Ruska om kroppen lite så att den får en kickstart igen. Är det svårt att få till alla dessa mål mat/dag?? Tänker när jag jobbar 8,45-19,30??

Kommentera

Publiceras ej