Synd och skam

0kommentarer

Jag måste erkänna.... Jag syndade igår...

En vän kom över för en fika och jag hade planerat att bjuda på fruktsallad och kesella med vaniljsmak, lyxigt värre tyckte jag. Men vad händer då, jo vännen har köpt med sig fikabröd... Då kan man ju lixom inte säga nej, iallafall inte jag av artighetsskäl... Så, ja det blev ett fikabröd igår MEN sen blev det över en och hon åkte hem och jag var sååååå nära att bara mumsa i mig den men höll mig, och när Anders kom hem sa jag till honom att antingen slänga fikabrödet eller slänga den... Så lite stolt är jag dock.

Och sen var jag ute och sprang en kortis igår!! Utomhus!!! Jag sprang 1minutersintervaller och hade tänkt att gå 2min emellan men det blåste så kallt att jag gick bara 1min emellan för sen blev jag för kall. Det innebar att det blev fler intervaller (7) än vad jag hade planerat (4) (vill ju gå långsamt fram pga min hälsena) och jag har kännt av den liite igår och liite idag. Men ändå, jag var UTE och sprang tjoho!!! Så sakta men säkert ska jag nog komma tillbaka.

Men jag längtar tills snön försvinner och jag kan ge mig iväg ut på min första cykeltur!!

Kommentera

Publiceras ej