Tufft ska det va!!

0kommentarer

Kettlebells var inte alls roligt. Hon körde 3-4övningar samma hela tiden. Näpp, tråkigt och inget för mig. Tacka vet jag functional moves!! Men sen blev det fotbollsträning då tre av fem sträckte sig!! Dålig uppvärmning och för tuff start, tror jag det berodde på! Men sen spelade vi lite match och då blev vi varma minsann! Så efteråt bestämde vi att åka och svalka av oss i simsjö. Mitt första dopp utomhus för iår! Kallt men skönt! Och idag begav jag mig iväg upp till berget och sprang milen! Det var tunga och stela ben som var trötta redan efter 2km men jag kämpade på och ibland kände jag mig hyfsat pigg ändå i benen... Det blev en tid på 1:02h! Bättre tid än förra gången men nu är målet att springa under timmen! Och springa dagen efter en vilodag!!!

Kommentera

Publiceras ej