Fotboll!

1kommentarer

Det r mycket fotboll just nu så därför får gymmet vänta på mig. Har varit där och styrketränat men inte kört något gruppass pålänge!

Fotbollen är jätteskoj! Vi tränar 2-3 gånger/ vecka och har spelat två matcher! Vi har förlorat en och vunnit och nästa tisdag spelar vi sista och avgörande sen r det uppehåll till vecka33! Om det är tack vare fotbollen eller något annat vet jag inte men min hälsena är mycket bättre och det prisar jag gudarna för!!! Jag sprang 7km i lördags och det kändes oki i foten!!! Så nu känns det inte omöjligt med Tjejmilen och kanske också ett halvmatathon!

Thats it!!

1 kommentarer

Emma

13 Jun 2012 12:47

Härligt att hälsenan mår bättre och förstår att det är skitkul med fotbollen! Har ju fått mitt sommarschema nu så vi måste bara synka ihop våra scheman och se när vi kan få till en träff i sommar! Kraam

Kommentera

Publiceras ej