4:e dagen

1kommentarer

Sitter på bussen påväg till jobbet!

Hann med att FFträna igår. Får en nästan mediativ känsla när jag styrketränar för det är fokus på att andas in och ut! Gillar träningen fa för att det är bra övningar och man behöver inte gå till gymmet utan kan träna hemma. Har man inga hantlar kan ett par flaskor duga! Benövningarna gör jag endast med ett moppskaft och det känns ändå i musklerna, tro mig! Löpningen var underbar oxå pga det härliga vädret! Solsken, blå himmel och ingen vind!!

Cyklade oxå till jobbet (9km) men det räknar jag som vardagsmotion, inte träning.

Idag kommer jag inte hinna träna tror jag, men ska försöka hinna köra styrketräningen iallafall! Sen är det volleyboll ikväll :)

Kram på er

1 kommentarer

Emma

04 Mar 2012 14:26

Du är skitduktig Monica! Blev bara väldigt nyfiken på moppskaftet? Vad gör du med det? ;) Sen måste jag bara citera dig själv: "Idag kommer jag inte hinna träna tror jag, men ska försöka hinna köra styrketräningen iallafall! Sen är det volleyboll ikväll" Volleyboll är väl jättehård träning! :) Kram på dig!

Kommentera

Publiceras ej