7:e dagen

0kommentarer

Igår när jag tränade började med att springa min 2km's runda och förbättrade den tiden med 37sekunder, så nu springer jag den på 11:11min. Mitt mål är att komma så nära 10min som det går och gärna under. Tyvärr kände jag av hälsenan efter löpningen så nu blir det lite vila i några dagar... Får cykla istället!

Idag är det 7:e dagen och jag har kommit på att det nog kommer sluta med katastrof detta med att jag försöker hålla mig från godsaker!! För om 18dagar åker vi till Teneriffa där vi har all inclusive!! Ha, ha!! Får se om jag unnar mig lite grann och hoppas på att jag inte kommer vräka i mig, annars får jag ta tag i det när vi kommer hem igen!

Tack för tipset Emma, jag ska kolla efter tabletten nästa gång jag handlar! Kanske kan det hjälpa mig lite!

Snart blir det promenad med en sovandes (förhoppningsvis) Charlie i vagnen i det underbara soliga men dock kalla vädret!

Kommentera

Publiceras ej