And I'm falling down..

1kommentarer

Körde FFpasset vid lunch och sprang min 2km's runda och kände mig piggare i benen idag än vad jag gjorde igår så jag tänkte: Vafan, idag måste jag spräcka tiden igår och väl hemma visade klockan på 10:22!!! Förbättring med 17sekunder och foten känns oki! Ska snart våga mig på att springa längre sträckor efter vår semester!!

Sen klappade jag ihop i em.. Kunde inte motstå min dotters kex. Mumsade i mig dem, letade i skafferiet efter godis, hittade lite och åt upp det och till sist drack jag en vanilj caffelatte.. Känner att jag börja släppa greppet nu när jag vet att vi åker utomlands på söndag och då kommer jag tillåta mig äta allt faktiskt.. Kanske spolierar allt jag kämpat för nu men det får vara så. Jag vet att jag kan och när vi kommit hem igen ska jag sköta kosten igen och jag tror jag ska hoppa på ett 6månaders-programm för att komma i mitt livs form!!

Underbart skönt väder att springa i idag!! Och snart bara 1månad kvar av min mammaledighet... Skrämmande!

1 kommentarer

Emma

23 Mar 2012 18:08

Tycker du är grym Monica! Du hämtar hem det efter semestern och dessutom måste men få unna sig ibland :) Kraam

Kommentera

Publiceras ej