Andra dagen!

1kommentarer

Andra dagen i mars och ja, hittills går det bra utan sötsaker! Var och fikade idag men köpte bara kaffe och det kändes bra.

Tränade igår. Sprang i 12minuter, styrketränade (3övningar)*2, sen cyklade jag i 10minuter och sen ytterligare (6styrkeövningar)*2. Tog cirka 1h. Meningen är att man ska springa 2km på 10minuter så jag har mätt ut en 2kms runda och ska springa den och ju snabbare jag blir desto närmre kommer jag målet på 10minuter (hoppas jag)! Man får ett givet styrkeprogram med övningar och man ska köra 15repetioner och om det är plankan ska man stå 45sek eller längre, beroende på vad man orkar!

Det gick bra faktiskt att springa 10minuter och det gjorde inte ont i foten under tiden jag sprang dock lite stelt på kvällen och lite idag men ändå ok, sååååå himla glad för det!! Vill kunna springa och om jag klarar av 10minuter så känns det ju jättebra!!

Får se om jag hinner med att träna varje dag i 30dagar. I helgen jobbar jag och då får det bli cykling till jobbet istället och på söndag blir det volleyboll!

1 kommentarer

Emma

02 Mar 2012 16:18

You go girl! Låter hårt att träna 30 dagar i rad så det är väl bra att "blanda upp lite" så det inte blir för mycket av samma :) Kram

Kommentera

Publiceras ej