Dag 21 eller 14...

0kommentarer

Idag svettades jag mig igenom ett FFpass. Det är ju så att programmet ändras med en övning varje dag så att det blir lite variation. Jag har missat några dagar men eftersom jag skrivit upp varje dags pass så har jag kört så att jag inte missat ett enda pass. jag är på dag 14 även fast det idag är dag21... Jag har egentligen missat 5dagars träning då men eftersom jag skriver ner passen så missar jag inget ändå utan kommer köra alla 30dagar ändå men då kommer vi vara en bit in i april... Fattar du??

Idag sprang jag min 2km-runda och förbättrade tiden IGEN. TYckte benen kändes tunga i början och tänkte, jaja det beror nog på cyklingen igår. Jaha, jag kör i en fart som känns ok. Men efter en stund släppte tungheten i benen och det gick lättare så då körde jag på med ett bra löpsteg och tänkte att nu kör jag så får vi se, och japp tiden förbättrades idag med 14sekunder. Börjar närma mig 10minutersmålet!! Känner mig starkare i kroppen och iallaövningar så nu ska jag öka på vikten och köra tungt.

Vi åker ju till Teneriffa på söndag och jag inser ju att jag troligtvis inte kommer kunna följa kosten men hoppas på att jag kommer kunna köra träningen iallafall, annars får jag ta tag i det när jag kommer hem!

Är bara 4hekto ifrån ett andra delmål och när jag nått det ska jag boka tid för en tatuering!!!!

Kommentera

Publiceras ej