Dag10och lite resultat!

2kommentarer

Idag r det dag 10 på fitnessfitghten och då ska man, om man vill, väga och mäta sig!! -2,3kg!!!!! Helt sjukt bra! Jag är jättenöjd, det enda är att det bara är ynka 0,1kg kvar för att nå mitt första delmål, vet inte om jag ska strunta i det och ändå belöna mig... Jag skulle få beställa lite nya träningskläder när jag nådde det målet!! Nu blir jag ännu mer motiverad att hålla mig från godsaker! Var på fest igår och dansade en hel del, skakade väl bort en hel del kalorier där:)

Idag ska jag på Spa med systrar och mamma så det får bli en sorts belöning det oxå!! Får se om det hinns med träning ikväll framför Mello!!

2 kommentarer

fia

10 Mar 2012 12:49

Yeay! Vilket resultat!! Fan va kul.. då orkar man ett tag till när det går åt rätt håll!

Emma

11 Mar 2012 19:24

Grattis! Kul när man uppnår sina mål! Jag ligger lite lågt med träningen på grund av vaden :,( Snyft deluxe..

Kommentera

Publiceras ej