FF13

0kommentarer

Igår när jag tränade sprang jag min 2km's runda. Det var underbart väder, ljummen sommarkväll, hade ett bra löpsteg kunde trycka på, när jag stannnade klockan blev jag lite besviken när jag såg att jag bara sprungit 3sekunder snabbare än förra gången. När jag gick in i dörren såg jag att jag sett fel, jag hade ju sprungit 1min och 3sekunder snabbare!! Vad lycklig jag blev... en stund... för sen kom jag på att näh, det stämde ju inte heller, jag förbättrade tiden med 15sekunder... Hehe, lite smått förvirrad! Men tiden var bättre iallafall och det är jag glad för. Vet inte om jag någonsin kommer kunna springa den sträckan på 10min men det är ju ett mål iallafall. Hade på mig pulsklocka för att se hur pulsen ser ut när jag springer, högsta mätta pulsen var 182... Enligt utträkningar av min maxpuls så ska jag ha en maxpuls på 180... Så det kan ju inte riktigt stämma.

Jag har funderat många gånger på hur kroppen klarar av att träna såhär mycket 30dagar isträck och nu börjar jag ha lite känningar här och där. Självklart måste ju muskler, leder ta stryk om man inte riktigt är van att träna så mycket. Min högra armbåge och musklerna nedanför har börjat ömma och jag kan inte köra armövningarna fullt ut, irriterade. Dessutom har jag idag lite ont på knäts utsida... Får se hur jag klarar av träningen idag!

Kommentera

Publiceras ej