Taada!!

2kommentarer

Nu är barnen lagda och sover. Ikväll utmanade jag mig och sprang 2*2km, förut har jag bara sprungit 1*2km pga min hälsena har jag fått trappa upp långsamt. Kondisen var väl inte den bästa på andra rundan men hälsenan kändes ok faktiskt!!!

Och vad är hemlisen?? Ledsen Emma, du vet ju redan om sen så inget nytt för dig! Jo, jag har efter mycket funderande kommit fram till att jag ska springa.... (trumvirvel).... NY MARATHON!!! 2014!! Med Emma ;)

Detta är stort och en rejäl utmaning eftersom jag ALDRIG sprungit så långt... Som längst har jag ju sprungit kanske strax över 1mil. Därför får det bli 2014 så att jag hinner träna och komma upp i de längderna..

Sen ska jag ev springa (eller krypa...) Tjurruset! Där springer man genom kärr, sjöar, berg mm! Häftigt! Ska ske ett liknande lopp här i Skövde i April men set hinner jag nog inte träna till.. Kanske! Sugen Emma??

Och Halvvättern är vi nu anmälda till i år, min svåger och jag. Tredje gången gillt!

Ochjag hoppas på Tjejmilen oxå, om jag får med mig någon!!

2 kommentarer

Anna Carlsson

14 Mar 2012 21:34

Alla i min familj ska dit ;) asso till tjejmilen alla förutom pappa :)

Emma

14 Mar 2012 21:49

Hihi funderade på om det kanske var det du skulle "komma ut" med :D Kommer bli sååå häftigt! När i april var det spring i Skövde då? :)

Kommentera

Publiceras ej