Träning!!

0kommentarer

Ja, hur går de med toppformen egentligen!! Jo, inför halvvättern har jag väl inte cyklat så mycket som jag velat men jag kommer nog klara mig. Ska försöka hinna med ev en tur imorgon, sen en långtur nästa helg och då kommer jag upp i mer träningmil än förra året ändå. Sen funderar jag på att fortsätta träna cykling för att i augusti cykla kinnekullerundan som är på 95km, tror jag. Cykelträningen är bra för mina lår och rrruuumpa ;) och väldigt bra för konditionen!

Löpningen går lite på sparlåga. Sprang vårruset för några veckor sedan sen har det bara blivit en runda med enbart löpning sen har det blivit fotbollsträning där det ju automatiskt blir löpning men mer intervaller inte så långa sträckor. Så i helgen får det bli en längre runda, kanske springa hem från jobbet imorgonbitti?! Nästa vecka ska jag springa intervaller med min väninna och hennes bror på berget... Fasa, fasa!!! Men det blir nog bra! Tjejmilen planeras till den 1:à september! Lång tid kvar...

Sen har ju det nya gymmet lockat så jag har testat lite gruppass såsom bodycombat, easyline, bodypump, funtional moves (superpass på alla sätt!!) och skälva gymmet med maskiner!!

Mycket och rolig träning och jag känner mig stark och frisk i min kropp!! Vet inte hur jag ska göra med vikt, mått och diverse!!

Kommentera

Publiceras ej