Kommande träning

1kommentarer

Idag har jag redan hunnit med att köra ett benpass på gymmet:
*marklyft
*squat
*utfall
*vader
*benspark framåt
*benspark bakåt
*benmaskin ja (kommer inte på vad den heter, men man sitte ri den och pressar benen utåt)
*benmaskin nej
Avslutade det hela med att köra 2*hoppa upp på hög bänk, 2*ufallshopp, 2*knäböj med upphopp.
 
Förra gången jag körde detta passet fick jag sån fruktansvärd träningsvärk att jag höll på att gå under men idag känns det redan mer ok.
 
Jag hoppas denna veckan kommer bli en bra träningsvecka. Ikväll blir det simträning igen. Tisdag= spinning eller box, Onsdag-hemmaträning, Torsdag= spinning eller box beroende på vad det blev på tisdagen och fredag=hemmaträning (typ kort löptur och cykla på min cykel inomhus).
 
Nästa vecka kommer jag ta en lugn vecka, en återhämtningsvecka med yoga och promenader och något lugnare cykelpass.
 
Nu ska jag goggla på vardagsmat och försöka hitta något bra för denna veckan! Har ni några tips på enkla, snabba middagar så släng in vettja!

1 kommentarer

fia

12 Nov 2012 14:19

Jag hänger gärna på och kör ett benpass någon gång...jag kan ju bara maskinerna o det vore kul och peppas av någon o köra annat. :)

Svar: Nästa vecka kommer jag ta det lugnt bara yoga och promenader och möjligtvis ngt lugn cykelpass. har haft tre tuffa veckor med träning så nu tar jag en återhämtningsvecka nästa vecka. Men veckan därpå ska jag försöka köra ben på måndagmorgon när kidsroom öppnar vid kl.9!
Monni

Kommentera

Publiceras ej