Cykla

0kommentarer

Jag var ute och cyklade igår på min racer. Har inte cyklat på jättelänge men nu kommer det nog bli lite mer cykling för mitt knä har protesterar vid löpning och även höhälsena! Jag ska träna löpning men det kanske bara blir en-max två gånger/vecka beroende på hur benen mår. Sen får det bli gymmet med spinning och gruppass.

Cykelpasset igår r en slinga på 1,6mil som jag cyklar förut. Till Skultorp, höger mot Häggum, södra vägen uppför simsjövägen och sist norra vägen nedför simsjövägen. Den r lite tuff med nycket uppförslut men rolig. Nästa gång ska jag cykla två varv på slingan och våga trycka på uppför!

Har kommit på att min cykel jag har när jag cyklar till jobbet börjar bli väldigt sliten och jag kommer nig bhv begrava den till våren.. Men vad ska jag köpa för ny cykel?? Det r ju en djungel!!

Kommentera

Publiceras ej