Inställd resa

1kommentarer

Jaha, då har man tränat hela våren och sommaren för att åka på en förkylning dagen innan Tjejmilen!!! Jag blir så j-la less på alla dessa dagisbassilusker!! Det har känts bra i kroppen så jag tror jag hade sprungit på en bra tid, för mig och det hade verkligen varit en rolig grej att göra.. Just nu känns det för jävligt att missa tävlingen men men det kommer fler tävlingar, nästa är ju redan om två veckor. Stockholm halvmarathon. Den kommer bli tuff tror jag, men skoj. Hoppas bara att vädret är bra, att jag är frisk och att hälsenorna mår bra!! Sen hoppas jag att jag kan
 
Trots allt är det roligt att träna och ha ett mål med träningen. Får bege mig upp på berget och springa milen i veckan som kommer när jag är frisk igen och låtsas att det är tävling och försöka springa i tävlingstempo!
 
Lycka till alla vänner som springer Tjejmilen idag: Therese, Sara, Amanda, Linda mfl.

1 kommentarer

Emma

01 Sep 2012 17:37

Åh vad trist vännen.. Lider med dig och hoppas du är pigg snart igen! Tror vi får skjuta på vårt bootcamp också.. Idag har jag verkligen skitont i foten.. Det enda som funkar hyfsat är Crossfit i nuläget :( Vill ju spriiiinga.. Kram

Kommentera

Publiceras ej