Stockholm halvmarathon

1kommentarer

Det blev verkligen en seg förkylning riktigt har velat ge sig. Träningen har blivit lidande och jag bara hoppas att jag dessförinnan har tränat tillräckligt så jag kan leva på det för på lördagen den 15:e september gäller det, då ska jag springa Stockholm halvmarathon. Det är piirigt och nervöst, samtidigt som jag inte känner någon press på mig. Blir det för jobbigt eller om jag får ont för att det är asfalt och jag har inte sprungit så mycket på asfalt, då är det ju bara att gå. Och det är bara mig det beror på. När man spelar fotbollsmatch är vi ju många det beror på men här är det bara mig.
 
Om ni vill följa mig och se vilka tider jag får så gör ni såhär: Skicka ett sms till numret 72700: SHM mellanslag startnummer. Dvs skriv: SMH 14441. Sms-tjänsten kostar 30kr. Jag startar 16:20.
 
Jag ska åka upp på lördagmorgon och möta upp Elin som jag ska springa ihop med. Sen får vi väl försöka äta någon lunch  och mellanmål innan loppet. På kvällen kommer vi nog vara trötta och hungriga och sedan åker vi hem söndagmorgon.
 
Är det någon mer som ska springa så hojta till!! I vilket fall som helst så har det varit roligt att löpträna iår inför detta loppet. Och jag hoppas jag kan fortsätta träna året ut och utan skador.

1 kommentarer

Emma

09 Sep 2012 19:57

Kommer hålla tummarna steeenhårt! :) Kram

Kommentera

Publiceras ej