Haaaallåååå

0kommentarer

Ja, det ekar härinne just nu. Har inte haft ngn lust att blogga och faktiskt ingen träningslust heller. Det r som om semestern ger mig för mycket tid till att träna så jag vet knappt vad jag ska ge mig på och istället blir det att jag inte tränar alls. Varit lite skönt med vila oxå, det behöver man inland. Men nu r semestern slut och det lata livet oxå.

Igår körde jag ben och mage här hemma och det känns idag minsann. Man kan köra hårt hemma oxå. Och idag när Anders kom hem på lunch gav jag mig ut och sprang en kortare runda, 4km. Löpningen har blivit lidande pga mitt löparknä och nu hopparknä men enligt naprapaten är det ok att springa. Helst på plant underlag och i ett lugnt tempo. Inga intervaller (som jag älskar) tyvärr men knät känns bättre och gör mindre ont så jag hoppas att det inte känns alls om någon månad!

Snart ska det öppnas en crossfit box i Skövde! Ska bli skoj och spännande!

ToughVikings , Tjejmilen och billingehusloppet stundar snart!! Dags att komma iform igen!

Kommentera

Publiceras ej