I'm back

0kommentarer

Inte skrivit så mycket här på sista tiden men träningen rullar på. Sprang tex ett pass igår med intervaller på 4min. Körde upp bakom kalkbrottet här nära oss och parkerade bilen och värmde upp. Sen startade jag intervallerna i en uppförsbacke som planade ut och blev en nerförsbacke. Jobbigt och skojigt!! Det var varmt och svettigt och kändes härligt efteråt. Jag sprang 4stycken intervaller men hade nog kunnat springa ytterligare någon/några för jag kände mig stark och inget ont i knät.

I söndags sprang jag ett längre pass (längre för att vara mig) och det kändes bra och inget ont i kroppen. Jag lyssnade på olika podcast för första gången och det gjorde att det inte kändes lika långsamt!

Anders köpte terrängskor till mig när de var i NY. Och jag köpte nyss ett par nya snabba ;-) skor! Snygga färger! Jag gillar lila och rosa färger eller starka färger på skor!!

Kommentera

Publiceras ej