en bra vecka helt enkelt!

0kommentarer

Denna veckan har verkligen blivit bra med träning. Började denna lördagen med ett 90minuters spinningpass på gymmet. Härligt! Och att jag kände mig stark gjorde det hela roligare såklart. Hade lite träningsvärk i benen från styrketräningen på gymmet igår men den hindrade mig inte från att trycka till i cyklingen.
 
En annan sak som är extra härlig är såklart all sol som vi fått denna veckan och som har gjort att snön börjat smälta. Jag bara toklängtar efter att kunna springa i skogen igen. Har sakt men säkert börja springa kortare sträckor, dvs ca 1minut i taget denna veckan och det har känts ok i knät dvs jag har inte haft ont eller känt att den ömmat. ÄNtligen!!
 
hoppas ni har haft en lika bra vecka som mig, och helgen är inte slut än.

Kommentera

Publiceras ej