så mycket bättre

1kommentarer

Jag kan se i min träningsdagbok att Mars-månad är en betydligt bättre träningsmånad än februari som var en katastrofmånad. Jag har kunnat börja om från grunden med löpningen igen. Jag kan springa just nu 2minuter i sträck, vilket låter väl som en piss i havet men just nu är jag glad för det lilla. Jag testar intervaller såsom springa 2min, gå 1min, springa 1min och gå 1min och sen upprepar jag det upp till 5gånger om jag inte får ont i knät under tiden. Denna veckan har jag inte känt av knät alls och då har jag dessutom testat att springa i hög fart på löpbandet på gymmet!! Tjoho!
 
Dessvärre är jag sämre på att träna cykling, på trainer och spinning...

1 kommentarer

Sofia - ett bättre du

25 Mar 2013 13:16

Hurra för dig. Superbra kämpat. Skönt att det gått så mycket bättre i mars!!

Kommentera

Publiceras ej