Vad hände?

1kommentarer

Igår sprang jag vårruset och gjorde det på rekordtid för mig. Vet inte varför detta hände nu.. Vintern har gjort ont och varit jobbig, inte kunnat springa som jag vill. Bara sprungit korta korta sträckor.. Bara till helt nyligen hade jag endast sprungit 3km som längst. Och då hick det INTE fort. Varför blev det så igår då? Laddat med bra mat? Nja, ätit som vanligt inget extra eller mer.. Var det kompressionstightsen som gjorde det? Kanske, benen kändes pigga och fräscha och starka. Kan det vara all intervallträning som gjort mig snabbare? Jo, visst kan det vara det men jag har inte tagit ut mig särdeles på dem. Kan det vara inspirationsveckan i Portugal? Åh, ja! Den gjorde mig harmonisk och gav mig energi och jag vågade testa på nytt! Är det nya träningen med Crossfit? Mycket troligt. Styrka tillsammans med kondition=perfekt!!

Så ja, flera faktorer har nog bidragit! Underbart r det och lovar mycket inför kommande löpsäsongen!

1 kommentarer

Emma

16 May 2013 12:23

Jag tror absolut på Portugal och crossfit! Hihi lite partisk kanske.. Jag sprang faktiskt 3 km häromdagen och det gick hyfsat ändå.. :)

Kommentera

Publiceras ej