förskolan och fritis på en timme

0kommentarer

Dagens, eller nja gårdagens träning (dvs måndagens) bestod utav promenad till förskolan för att hämta min son Charlite. Det blev en svettig promenad dit då jag inte förstått att det blivit vår ute. Jag tog på mig min vinterjacka som vanligt men den är ju alldeles för varm nu.
 
Charlite blev glad att det var jag som kom och hämtade honom. Sen gick vi upp mot skolan och hämtade Alicia på fritis. Man skulle kunna tro att det gick smidigt och snabbt att hämta barnen men från det att jag gick hemifrån och åter kom hem tog det en timme... Jag har jobbat natt och därför går jag hemifrån efter att ha ätit frukost, om ni undrar varför jag inte hämtar dem efter jobbet. Måste ju sova oxå.
 
Så idag blev det en promenad inte så mycket mer. Förhoppningsvis kan jag komma iväg och springa imorgon. Känner att det är dags nu, vill komma igång. Springa i skogen, springa på asfalt, springa intervaller, springa långt... Längtar!

Kommentera

Publiceras ej