Ibland löser det sej och ibland inte...

0kommentarer

Testar igen då...
 
Idag (söndag) var Anders och jag i boxen för en träff med medlemmar som är intresserade av att tävla i år eller nästa år. Jag kan tänka mig att tävla nästa år för just nu är det inte aktuellt. Jag har inte haft ont i min axel på cirka en månad och nu ska jag sakta men säkert börja träna axlar igen. Det ska bli skoj men det är svårt att inte gå på det för fort och hårt för jag vill så mycket. Tur att man jobbar en del så att man inte kan träna för mycket. Dessutom tar ju min familj tid oxå, kan ju inte åka ifrån dem stup ikvarten. Vill ju umgås med dem oxå.
                                                  
 
 
Men att tävla är ju inte aktuellt kanske först om ett år eller så. Fasiken kan ju inte ens göra en pullup just nu. I  november gjorde jag en och nästan två men sen fick jag lägga ner det då axeln gjorde alltför ont.
                                              
Om ni undrar! Detta är inte jag.. Jag är inte så krallig... Inte riktigt men nästan.. eller inte alls... Ville bara visa vad en pullup är. Så återigen, detta är inte jag.
 
I början av veckan visade sig solen i skövde och jag kände mig lycklig, trots förkylningar och hosta. Men resten av veckan har varit rätt grå.. och tråkig. Men då kan man ju ta flyget till varmare breddgrader som min vän Caroline som åker till thailand idag. Nästa år önskar jag göra detsamma i februari så att vi slipper vabbuari. Till kanarieöarna eller nåt.
                                          
kram på er
 
 

Kommentera

Publiceras ej