Jag har en plan!

1kommentarer

Tänkte jag skulle skriva min planering av träning inför veckan här så får ni se lite hur jag tränar. Just nu har jag varit förkyld i två veckor och har inte tränat något men hoppas att jag kan ta mig tillbaka till den formen jag hade innan då jag sprang till och hem från jobbet.
 
Måndag eller tisdag: Kort och lugnt löppass för att komma igång igen,
                                   därefter mage- och ryggträning dvs plankan, sidoplankan, omvänd planka, fällkniven,
                                   ryggresning, pilatesboll, kb sidolyft
Onsdag: Crossfit          Uppvärmning 1000km rodd och hopprep, tänjning av muskler
                                   Marklyft jobba mig upp till en max etta/tvåa
                                   axelstretch och övningar, teknikträning av pullups och t2b
                                   wod:  500m row
                                           15kg OH lunges
                                            situps
                                            boxjump
                                            backextensions
                                            frontsqaut 30kg      
                                            k2e                                 50av varje
Fredag: En wod och löpning
                                           

1 kommentarer

Emma

24 Feb 2014 19:35

Kul att du är "tillbaka" igen Monica! Ser fram emot att läsa om kanske framförallt din crossfit-träning! Så kul att du och Anders också fastnat! Kram Emma

Kommentera

Publiceras ej