Det flyter på!

0kommentarer

Det kändes jättebra idag på långpasset. Benen var lite sega på morgonen efter benpasset igår men inte så farligt. Mina långpass springer jag alltid med några gåpauser. Det har jag gjort pga mitt löparknä för att kunna öka längden på passen successivt utan att knät ska protestera. Till att börja med sprang jag endast 2min och gick 1min, nu idag har jag kommit upp i 12min och 2minuters gåvila. På långpassen springer jag i en jättelugn takt där jag skulle kunna prata med någon om jag hade haft ngn bredvid mig. Benen kändes pigga och flåset bra. Och med de nya skorna på fötterna kändes det som om jag skulle kunna flyga fram. Och det kändes ingeti knät, eller några hälsenor eller rygg eller någon annanstans. JIPPI! Snälla kroppen, låt det fortsätta så, tack!
 
Det blåste kallt men inne i skogen kändes bara vinden ibland. Men det var ingen värme i luften idag. Så nu var alla löppass gjorda för denna veckan! Nu är det bara bonus om jag hinner med ngt pass imorgon!
 
långpass, löpning,

Kommentera

Publiceras ej