Utomhus!

1kommentarer

Istället för ett långt löppass idag så valde jag att vila mina vrister och mätte upp en sträcka med cykeln istället. Jag hade kollat upp på kartan hur jag skulle cykla och hade ganska bra koll på det men ändå missade jag en avfart och kom för långt bort. Jag hade tänkt cykla på lite skogsstig istället blev det endast asfalt. Men jösses vilken motvind moder natur bjöd på idag. En del stunder kändes det som om jag stod still men jag tog mig igenom rundan men de var nog de långsammaste 3milen jag någonsin cyklat. Fick massor av sol på mig idag, underbart! 

cykling blås vind sol mtb,

1 kommentarer

Emma

09 Mar 2014 16:50

Härligt att träna ute nu när våren är på G! Haaatar motvind och jag blir (helt onödigt) förbannad på den.. Haha tur att jag inte cyklar så ofta.. Kör hårt! Kram

Kommentera

Publiceras ej