Nu ska jag bara...

0kommentarer

Har fått köpa en systemkamera av min lillasyster Lotta och nu ska jag bara lära mig mer om hur man fotar och använder sig av alla inställningar på den. Tänkte att jag skulle visa lite foton som jag tagit härinne på denna bloggen. Jag har satt lösenord på den för att jag inte vill att alla ska se mina ganska så privata foton. Fa kommer jag ta kort på mina närmaste dvs min man och mina barn. Det kan även hända att katterna kommer med på en hel del foton.
Denna bilden blev bra förutom att det sticker upp en flaska rosé mitt i bilden och sen kommer det en hand in i bilden med en vattenmelan :-) Vad kör du med för bildredigeringsprogram Lotta?
Denna bilden tycker jag om för båda tittar in i kameran men här sitter det också en syster som tuggar för fullt i bakgrunden.
Denna tycker jag jättemycket om just för ljuset och blicken in i kameran.
Denna bilden blev väldigt fin på Lasse.
Denna gillar jag för ljuset i bilden och för att han ser lite lurig ut vilket speglar hans personlighet väldigt bra!
Samma med denna bilden, gillar ljuset och den luriga blicken!
Denna bilden är fin (såklart) men jag vill att den ska vara ljusare..
 
 
foton, minfamilj,

Kommentera

Publiceras ej